Νέα μελέτη σκοπιμότητας ανακοίνωσε η Mitsubishi Shipbuilding σε συνεργασία με την γαλλική πολυεθνική TotalEnergies, για την δημιουργία πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα CO2 – LCO2. Σκοπός του ομίλου MHI (Mitsubishi Heavy Industries), είναι η ενίσχυση των δραστηριοτήτων του με στρατηγικές πρακτικές ανάπτυξης τεχνολογιών για τη μείωση εκπομπών CO2 ως αποτέλεσμα της βιομηχανίας πετρελαίου και φυσικού αερίου και κατ’ επέκταση να υποστηρίξει όλες τις προσπάθειες προς την ενεργειακή μετάβαση.
Το πρόγραμμα του ομίλου περιλαμβάνει την ανάπτυξη μίας σειράς μέτρων, μέσω ενός CO2 οικοσυστήματος, με σκοπό την δημιουργία κοινωνιών με μηδενικές εκπομπές σε CO2. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η δέσμευση, η αποθήκευση και η χρήση CO2 – CCUS, δείχνει ως ο αποτελεσματικότερος τρόπος για την μείωση εκπομπών άνθρακα και τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου άνθρακα – LCO2 carriers είναι η καλύτερη επιλογή για την μεταφορά CO2 σε χώρους αποθήκευσης αλλά και μελλοντικής χρήσης, καθώς αυτό θα επιτρέψει μελλοντικά να αυξηθεί και η ζήτηση του.
Για το νέο project της η Mitsubishi Shipbuilding θα χρησιμοποιήσει την τεχνογνωσία της στο κομμάτι των προηγμένων τεχνολογιών διαχείρισης αερίων, που χρησιμοποιεί κατά κόρων για την ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς LPG και LNG, σε συνδυασμό με την τεχνολογία δέσμευσης CO2 του ομίλου MHI Engineering. Η προσδοκία του ομίλου μέσω αυτής της συνέργειας, είναι να συμβάλει στην δημιουργία μίας αλυσίδας που θα δώσει υπεραξία στην δέσμευση και αποθήκευση CO2, ενώ ταυτόχρονα θα εντείνει τις προσπάθειες για κοινωνίες καθαρές, με μηδενικές εκπομπές CO2