• Η εταιρεία μας
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • +30 2313084888
Qualityenergy
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΑΠΕ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ

    Νέα έρευνα για την παγκόσμια ηλεκτροκίνηση. 4 στους 10, στην επόμενη αγορά τους θα επιλέξουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο

    qualityenergy2021-09-21T08:33:32+03:00
    Ενέργεια, Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα, Ηλεκτροκίνηση CESA, EY Mobility Consumer Index - MCI, ΜΜΕ

    Σύμφωνα με τα τελευταία νέα της έρευνας  EY Mobility Consumer Index – MCI σχετικά με την πρόθεση των αγοραστών στην ηλεκτροκίνηση, αποδεικνύει πως οι πωλήσεις σε ηλεκτρικά οχήματα, το επόμενο έτος θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Συγκεκριμένα, στην έρευνα που συμμετείχαν μέχρι σήμερα πάνω από 9.000 καταναλωτές από 13 διαφορετικές χώρες, περισσότεροι από το 40% των ερωτηθέντων που σκοπεύουν να κάνουν αγορά καινούριου οχήματος μέσα στο επόμενο έτος, θα επιλέξουν ηλεκτρικό, τάση που δείχνει αύξηση προτίμησης, τάξης 11% σε σύγκριση με την αντίστοιχη έρευνα του Νοεμβρίου 2020. Ταυτόχρονα, το 80% τον ιδιοκτητών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δηλώνουν ότι και η επόμενη αγορά τους θα αφορά ηλεκτροκίνητο όχημα. Από την ίδια έρευνα, προκύπτει ότι το 50% των ερωτηθέντων, σκοπεύουν να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο (ηλεκτρικό ή συμβατικό) στο εγγύς μέλλον, ενώ 65% εξ’ αυτών σκοπεύουν να προβούν σε αγορά καινούριου αυτοκινήτου άμεσα, δηλαδή μέσα στο 2022, γεγονός που σημαίνει συνολική αύξηση της πρόθεσης των καταναλωτών, κατά 17% σε σχέση με τον περασμένο Νοέμβριο.

    Ο σημαντικότερος λόγος επιλογής αγοράς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, σύμφωνα με τις απαντήσεις των  ερωτηθέντων, είναι οι περιβαλλοντικές ανησυχίες που διατηρούν, οι οποίες και διπλασιάστηκαν ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19. Μόλις οι μισοί από τους συμμετέχοντες, έχουν την πεποίθηση πως η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί λόγο για την μείωση της περιβαλλοντικής ρύπανσης, καθώς νιώθουν ατομική ευθύνη σχετικά με τον περιβαλλοντικό, ατομικό τους αντίκτυπο.

    Παρότι το κόστος αγοράς και συντήρησης ενός ηλεκτρικού οχήματος, φαντάζει ως αποτρεπτικός παράγοντας για εκείνους που απορρίπτουν μία τέτοια αγορά, ωστόσο το 66% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα, δηλώνει διατεθειμένο να επενδύσει περισσότερα χρήματα για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

    Αβεβαιότητα ωστόσο εξακολουθούν να δείχνουν οι υποδομές σημείων φόρτισης, παρά το γεγονός ότι η τάση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να συνεχίσει να είναι ανοδική. Αυτός εξάλλου είναι και ο βασικότερος προβληματισμός όλων εκείνων που απορρίπτουν την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος, και αυτοί δεν είναι λιγότεροι από το 32% των ερωτηθέντων, ενώ ταυτόχρονα αρκετοί είναι και εκείνοι που προβληματίζονται με την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, για τους ίδιους λόγους.

    Το ίδιο δηλώνουν σε μεγάλη πλειοψηφία και δυνητικοί ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων, και αναφέρουν ως μείζον ζήτημα στην πρόθεση μελλοντικής αγοράς αυτοκινήτου, την μη επαρκή διαθεσιμότητα σημείων φόρτισης, τις ιδιαιτερότητες σχετικά με την διαδικασία φόρτισης, αλλά και την ταχύτητα φόρτισης.

    Η έρευνα της EY συγκέντρωσε στοιχεία δημογραφικά, που αναφέρουν την πρόθεση μετακίνησης. Ο αριθμός διαδρομών που πραγματοποιούν κατά μέσο όρο οι καταναλωτές, θα μειωθεί κατά 5%, συγκρινόμενα με την προ COVID-19 εποχή, τα ΜΜΕ εξακολουθούν να είναι τα λιγότερο δημοφιλή μέσα μετακίνησης, ενώ η χρήση αυτοκινήτου δείχνει να είναι μονόδρομος επιλογής για τους περισσότερους, καθώς υποστηρίζουν πως η δυνατότητα διαρκούς χρήσης ενός προσωπικού οχήματος είναι σημαντική, γιατί μπορεί να τους εξασφαλίσει σε μεγαλύτερο βαθμό ασφάλεια.

    Παράλληλα, ενώ οι μετακινήσεις για προσωπικούς λόγους αναμένεται να επανέλθουν σε προ COVID-19 επίπεδα, στις επαγγελματικές μετακινήσεις ως αντίκρισμα αναμένεται μείωση κατά 14% και πάλι ως αποτέλεσμα της πανδημίας και της εκτεταμένης τηλεργασίας.

    Εκπρόσωπος της EY Ελλάδας και επικεφαλής του Τομέα Αυτοκινητοβιομηχανίας και Μεταφορών της ΕΥ Ελλάδος, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας-CESA τόνισε, «Είναι πλέον σαφές ότι η πανδημία έχει περαιτέρω ευαισθητοποιήσει τους πολίτες σε όλον τον κόσμο για το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής, και ότι η ευαισθητοποίηση αυτή επηρεάζει άμεσα τις καταναλωτικές τους επιλογές. Για την αυτοκινητοβιομηχανία αυτό σηματοδοτεί μια πολύ ταχύτερη στροφή στην ηλεκτροκίνηση. Ήδη, βλέπουμε και στην εγχώρια αγορά την εμφάνιση και την κυκλοφορία ολοένα και περισσότερων ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων, ενώ δίνονται και τα ανάλογα κίνητρα για την αγορά τους. Η ανάγκη ανάπτυξης ενός εκτενούς δικτύου υποδομών φόρτισης και εν γένει υποστήριξης της ηλεκτροκίνησης, γίνεται πλέον επιτακτική για το αύριο των αστικών και όχι μόνο, μετακινήσεων. Πολιτεία, τοπική αυτοδιοίκηση, πάροχοι ηλεκτρικού ρεύματους και ενέργειας, αλλά και κατασκευαστές θα πρέπει να συνεργαστούν για να καλυφθεί αυτή η ανάγκη».

    Κοινοποίηση

    Facebook Twitter LinkedIn Google + Email

    Σχετικες Αναρτήσεις

    06Οκτ06/10/2021

    Νέα πρόταση της ΡΑΕ για ενιαία τιμολόγηση από όλους τους προμηθευτές. Πως θα λειτουργεί το ενιαίο πρότυπο λογαριασμού ηλεκτρικής ενέργειας.

    Νέα πρόταση της ΡΑΕ για την θέσπιση εντύπων προσυμβατικής ενημέρωσης σχετικά με τους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας, πρόκειται να υποβληθεί σε... περισσότερα
    09Φεβ09/02/2023

    Πόσο κοστίζει ένα φωτοβολταικό στέγης για τα νοικοκυριά;

    Τέσσερα χρόνια το νωρίτερο και περίπου επτά χρόνια το αργότερο διαρκεί η απόσβεση για την εγκατάσταση φωτοβολταικού στέγης με μπαταρία,... περισσότερα
    28Σεπ28/09/2021

    Ινδοί μεγιστάνες στην μάχη για τη θέση του παγκόσμιου ηγέτη των ΑΠΕ

    Παρότι η Ινδία αποτελεί ίσως τον μεγαλύτερο παραγωγό σε εκπομπές ρύπων υπεύθυνων για το φαινόμενου του «θερμοκηπίου», και ενώ δεν... περισσότερα
    11Οκτ11/10/2021

    Hydrosplit – Η νέα λύση οικιακής ενέργειας της LG, με ενσωματωμένη δεξαμενή νερού

    Η LG Electronics μία εταιρεία με ηγετική θέση στα συστήματα θέρμανσης-ψύξης, θέλοντας να βελτιώσει την ευκολία των χρηστών, επεκτείνει τη... περισσότερα
    03Σεπ03/09/2021

    Αυστηρές αλλαγές στην επισήμανση των λαμπτήρων από 1 Σεπτεμβρίου. Ποιες χρήσιμες πληροφορίες θα βρίσκει ο καταναλωτής στην ενεργειακή ετικέτα.

    Αλλαγές με αυστηρές προδιαγραφές στην ενεργειακή σήμανση των λαμπτήρων έρχεται από 1η Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, λαμπτήρες που ανήκουν σε Α ενεργειακή... περισσότερα

      Εγγραφείτε στο Newsletter

      Όλες τις τελευταίες πληροφορίες για Προσφορές, Διαγωνισμούς και Ενεργειακά Νέα

      logoqe500
      Facebook Instagram

      Εταιρεία

      H εταιρεία μας

      Όροι Χρήσης
      Δήλωση Απορρήτου
      Πολιτική Cookies

      Αποστολή & Πληρωμή

      Τρόποι Παραγγελίας
      Τρόποι Πληρωμής
      Έξοδα Αποστολής
      Επιστροφές Προϊόντων

      Εξυπηρέτηση Πελατών

      Εξέλιξη Παραγγελίας
      Ο Λογαριασμός μου

      Επικοινωνία

      T +30 2313084888
      E [email protected]

      Ωρες Λειτουργίας

      Δευ - Παρ 10:00πμ - 21:00μμ

       

      Επικοινωνήστε μαζί μας  →

      logoqe500
      Facebook Instagram

      Εταιρεία

      H εταιρεία μας

      Όροι Χρήσης

      Δήλωση Απορρήτου
      Πολιτική Cookies

       

      Αποστολή & Πληρωμή

      Τρόποι Παραγγελίας
      Τρόποι Πληρωμής
      Έξοδα Αποστολής
      Επιστροφές Προϊόντων

      Εξυπηρέτηση Πελατών

      Εξέλιξη Παραγγελίας
      Ο Λογαριασμός μου

      Επικοινωνία

      T +30 2313084888
      E [email protected]

      Ωρες Λειτουργίας

      Δευ - Παρ 10:00πμ - 21:00μμ

      Επικοινωνήστε μαζί μας  →

      © Copyright 2020-24 qualityenergy.gr. All Rights Reserved. | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ - ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
      Διαχείριση Συγκατάθεσης
      Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
      Λειτουργικά Πάντα ενεργό
      Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
      Προτιμήσεις
      Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
      Στατιστικά
      Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
      Εμπορικής Προώθησης
      Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}