• Η εταιρεία μας
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • +30 2313084888
Qualityenergy
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΑΠΕ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ

    Νέα Ημερίδα «Πράσινος» τουρισμός & πανδημία COVID-19

    qualityenergy2021-05-17T09:09:34+03:00
    Forum/Ημερίδα, Κλίμα, Περιβάλλον, Τεχνολογία, Τουρισμός CREST, FORUM, GREEN TOURISM, GSCT, SANI-IKOS, TRAVEL FOUNDATION

    Σε συνομιλία για τον τουρισμό και πως μπορεί η Ελλάδα να γίνει ένας πιο βιώσιμος τουριστικός προορισμός, βρέθηκαν ο Πρόεδρος της Considerate Hoteliers, Graham Miller, ο Διευθύνων Σύμβουλος του οργανισμού Center for Responsible Travel, Gregory Miller, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Travel Foundation, Jeremy Sampson, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Global Sustainable Tourism Council GSCT, Randy Durband και τέλος η κα Ανδρεάδη Ελένη, Director of Sustainability του ομίλου Sani-Ikos Group.

    Η συζήτηση που πραγματοποιήθηκε υπό το πλαίσιο των συζητήσεων του 6ου Οικονομικού Forum των Δελφών, τελεί υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, ενώ τον συντονισμό ανέλαβε η κ. Μαριάννα Σκυλακάκη, αρχισυντάκτρια του αθηΝΕΑ .

    Για λογαριασμό του Center for Responsible Travel, ο Graham Miller δήλωσε πως οι εταιρείες δεν γίνεται πλέον να μην επενδύουν σε βιώσιμη ανάπτυξη. Κατά την τοποθέτησή του εξηγεί πως μία εταιρεία που επενδύει, σε «πράσινη» ανάπτυξη, με σκοπό να γίνει οικολογική, έχει σαφέστατα μεγαλύτερη και καλύτερη δημοσιότητα. Εταιρείες που δεν αναπτύσσουν τα προϊόντα τους ώστε να είναι πιο βιώσιμα και οικολογικά, υπόκεινται στον κίνδυνο αρνητικής διαφήμισης, πολύ περισσότερο μέσω διαδικτύου και social media.

    Στατιστικά έχει αποδειχθεί πως επενδύσεις σε σύγχρονα μέσα για την εξοικονόμηση ενέργειας και υδάτινων πόρων, δεν είναι απαραίτητα ακριβές επενδύσεις, ωστόσο έχουν μεγάλο και θετικό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, εάν μία ξενοδοχειακή μονάδα, επενδύσει σε automatic sensors που θα παρεμβαίνουν σβήνοντας τα φώτα όταν ο επισκέπτης απουσιάζει από το δωμάτιο, τότε μπορεί να εξοικονομήσει έως και 15% από το κόστος ενέργειας.

    Κατά την ομιλία του, ο Graham Miller αναφέρει «Μάλιστα, θα σας έλεγα ότι εγώ, ως καθηγητής, θα έδινα με ευχαρίστηση μία συστατική επιστολή σε έναν φοιτητή μου για μία εταιρεία που ακολουθεί καλές πρακτικές στον τομέα αυτόν και όχι για κάποια άλλη εταιρεία που δεν ασχολείται με την οικολογία και την προστασία του περιβάλλοντος. Πιστεύω ότι οι ταλαντούχοι νέοι ενδιαφέρονται να έχουν στο βιογραφικό τους ότι εργάζονται για μία εταιρεία με καλές πρακτικές»

    Αντίστοιχα, από την θέση του Global Sustainable Tourism Council, o Randy Durband αναφέρει πως η πανδημία έχει κάνει τους ταξιδιώτες «σοφότερους», καθώς αναζητούν όλο και περισσότερο προορισμούς που σέβονται το περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, «Τα τελευταία 5-10 χρόνια αυτή είναι η τάση στον τουρισμό. Θα τολμούσα όμως να πω ότι αυτό παρατηρείται άνισα στην κοινωνία, είναι ένα χαρακτηριστικό των μορφωμένων, των διαβασμένων και ευαισθητοποιημένων επισκεπτών. Επίσης είναι γεγονός ότι οι ταξιδιώτες δεν ρωτούν πολλά για ένα ξενοδοχείο πριν το επισκεπτούν, αλλά τους ικανοποιεί αν όταν φτάσουν σε αυτό δουν ότι αυτό ακολουθεί οικολογικές και καλές πρακτικές. Οι νέοι κάτω των 35 ετών είναι πιο ευαισθητοποιημένοι και ειδικά τώρα μετά την πανδημία, δίνουν ιδιαίτερη αξία στο τι είναι πραγματικά σημαντικό στη ζωή».

    Ο Gregory Miller για το Center for Responsible Travel, επισήμανε ότι πρέπει να υπάρξει μία στροφή της βιομηχανίας του τουρισμού από την ποσότητα, στην ποιότητα. Ο υπερ-τουρισμός είναι μία απειλή για την βιωσιμότητα αρκετών περιοχών και σε συνδυασμό με τις απαγορεύσεις της πανδημίας, έχει επιτευχθεί να γίνει πιο κατανοητό ότι αυτό που προέχει είναι η υγεία του περιβάλλοντος, με την χρήση τεχνολογίας που βοηθά στην διατήρηση του περιβάλλοντος και φυσικά χωρίς να γίνεται κατάχρηση των φυσικών πόρων ενός μέρους.

    Μαζί με τον Gregory Miller, συμφωνεί και συνυπογράφει ο Jeremy Sampson για το Global Sustainable Tourism Council που τόνισε την σημασία της ποιότητας, λέγοντας πως οι τουρίστες που ξοδεύουν περισσότερα συνήθως δεν είναι προτιμητέοι, καθώς σημασία έχει το οικολογικό αποτύπωμα που αφήνει κανείς σε ένα ταξίδι του και όχι τι ή πόσο ξοδεύει.

    «Αν δεν είναι ένα οικοσύστημα υγιές, αν εξαντλούμε τους φυσικούς πόρους ενός τόπου, τότε το οικολογικό μας αποτύπωμα είναι μεγάλο και κακό και δεν έχει σημασία αν έχει αποφέρει κέρδος. Σε όλα, όπως και στον τουρισμό, πρέπει να υπάρξει ισορροπία. Ακόμη και στην κατανάλωση τροφών, που πρέπει να είναι η διατροφή ισορροπημένη μεταξύ κρέατος και λαχανικών. Συνεπώς, αυτό που προέχει είναι η ποιότητα στη ζωή μας και όχι η ποσότητα».

    Τέλος, για λογαριασμό του Ομίλου Sani/Ikos, η Ανδρεάδη Ελένη, εκπροσωπώντας τον όμιλο ξενοδοχείων που διευθύνει από τη θέση της Director of Sustainability τόνισε πως βασική προϋπόθεση είναι η σωστή εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα περιβάλλοντος και καλών πρακτικών. Μίλησε για την ανταπόκριση των νέων σε καλές πρακτικές, ωστόσο το δίλημμα κατά την κα Ανδρεάδη δεν είναι να έχεις κέρδος ή να ακολουθείς «πράσινες πρακτικές», ενώ υποστηρίζει πως αυτοί οι δύο παράγοντες μπορούν να συνυπάρχουν αρμονικά σε μία επένδυση.

    Στην αναφορά της, δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι στα ξενοδοχεία του Ομίλου εφαρμόζονται ήδη με μεγάλη επιτυχία πρακτικές εξοικονόμησης ενέργειας, ενώ ένα από αυτά είναι ήδη plastic free, ενώ παράλληλα στόχος είναι σύντομα όλα τα ξενοδοχεία του ομίλου να είναι zero waste. Η επιτυχία του εγχειρήματος στηρίζεται κατά μεγάλο ποσοστό από την ευαισθητοποίηση όλων των εμπλεκομένων, αλλά κυρίως των εργαζομένων σε τουριστικές επιχειρήσεις αυτής της κατηγορίας.

    Κοινοποίηση

    Facebook Twitter LinkedIn Google + Email

    Σχετικες Αναρτήσεις

    29Σεπ29/09/2021

    Τον Νοέμβριο η επίσημη κυκλοφορία του 1ου ηλεκτρικού αυτοκινήτου για 16χρονους, στην Ελλάδα

    Τον Νοέμβριο του 2021 αναμένεται και στην Ελλάδα, η επίσημη κυκλοφορία του νέου μίνι διθέσιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Citroen, το... περισσότερα
    19Ιούλ19/07/2021

    Συμφωνία μεταξύ Κίνας-Δανίας για παραγωγή πτερυγίων ανεμογεννήτριας με το μεγαλύτερο μήκος παγκοσμίως

    Καθώς η Κίνα αναπτύσσει μηχανισμούς για την επίτευξη ουδέτερου αποτυπώματος CO2 έως το 2060, στρέφεται όλο και περισσότερο προς την... περισσότερα
    25Ιαν25/01/2022

    ID. LIFE – Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen μόνο από 25.000€

    Στην επίσημη εκδήλωση που πραγματοποίησε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen τον Σεπτέμβριο, μεταξύ των άλλων παρουσίασε το νέο project της EV... περισσότερα
    07Φεβ07/02/2023

    DHL Express και Kosmoride: Μαζί για μία πράσινη πόλη

    Η DHL Express και η Kosmoride ανακοινώνουν τη συνεργασία τους με την ένταξη 14 ηλεκτροκίνητων scooter Silence στον στόλο της... περισσότερα
    10Φεβ10/02/2021

    ΕΝΤΟΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ

    Μόλις 6 μήνες πέρασαν από το επίσημο κάλεσμα του προέδρου της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων – ΕΕΤΤ , κ.... περισσότερα


      Εγγραφείτε στο Newsletter

      Όλες τις τελευταίες πληροφορίες για Προσφορές, Διαγωνισμούς και Ενεργειακά Νέα

      logoqe500
      Facebook Instagram

      Εταιρεία

      H εταιρεία μας

      Όροι Χρήσης
      Δήλωση Απορρήτου
      Πολιτική Cookies

      Αποστολή & Πληρωμή

      Τρόποι Παραγγελίας
      Τρόποι Πληρωμής
      Έξοδα Αποστολής
      Επιστροφές Προϊόντων

      Εξυπηρέτηση Πελατών

      Εξέλιξη Παραγγελίας
      Ο Λογαριασμός μου

      Επικοινωνία

      T +30 2313084888
      E [email protected]

      Ωρες Λειτουργίας

      Δευ - Παρ 10:00πμ - 21:00μμ

       

      Επικοινωνήστε μαζί μας  →

      logoqe500
      Facebook Instagram

      Εταιρεία

      H εταιρεία μας

      Όροι Χρήσης

      Δήλωση Απορρήτου
      Πολιτική Cookies

       

      Αποστολή & Πληρωμή

      Τρόποι Παραγγελίας
      Τρόποι Πληρωμής
      Έξοδα Αποστολής
      Επιστροφές Προϊόντων

      Εξυπηρέτηση Πελατών

      Εξέλιξη Παραγγελίας
      Ο Λογαριασμός μου

      Επικοινωνία

      T +30 2313084888
      E [email protected]

      Ωρες Λειτουργίας

      Δευ - Παρ 10:00πμ - 21:00μμ

      Επικοινωνήστε μαζί μας  →

      © Copyright 2020-24 qualityenergy.gr. All Rights Reserved. | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ - ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
      Διαχείριση Συγκατάθεσης
      Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
      Λειτουργικά Πάντα ενεργό
      Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
      Προτιμήσεις
      Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
      Στατιστικά
      Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
      Εμπορικής Προώθησης
      Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
      Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
      Προβολή προτιμήσεων
      {title} {title} {title}